piątek, 11 maja 2018

V ZJAZD ARTYSTÓW W WOZIWODZIE 2018r.

       Ostatnio dostałam zaproszenie na V zjazd Artystów w Woziwodzie. Mineły prawie dwa tygodnie  odkąd wróciłam i ciężko mi wrócić do rzeczywistości... Niesamowite miejsce gdzie spotyka się ponad 40 osób z całej Polski z tym samym uzależnieniem haha czyli miłością do rękodzieła - głównie biżuterii, ale nie tylko, także grafiki czy ceramiki. Pisać o Woziwodzie jest trochę jak mówić o muzyce zamiast śpiewać czy grać:) Trzeba tam być, poczuć te energię wiszącą w powietrzu! Był to dla mnie czas pełen nauki, nowych doświadczeń oraz całkowitego odcięcia się od rzeczywistości:) To wszystko dzięki Kasi Gryndzie Skarby Natury i jej rodzicom:)




     Bardzo ułatwiła nam poznanie się Galeria Drewniana

         



  Na zjeździe oprócz warsztatów mogłyśmy skorzystać z dermokonsultacji i otrzymałyśmy cudnie pachnące naturalne kosmetyki od firmy Sylveco






Spineczkami od Ani cieszy się moja córeczka:)




Przyprawy od Kasi już pachną w mojej kuchni:)




Piękne papiery od Galerii Papieru




Przez cały Zjazd wszyscy się wymieniają swoimi dziełami:) ja mam cudowny pierścionek ze Swarovskimi od Ani Mroczek




I piękny naszyjnik z akwamarynem od Kasi Sobieszczyk




Pani Maria Grynda zabrała nas na spacer i plener w Bory Tucholskie:)



Trenowałam robienie zdjęć:)









Na warsztatach stworzyłam swój las w słoiku, próbowałam sił na kole garncarskim, malowałam na jedwabiu, robiłam bransoletki ze skóry, stukałam zakładki, lukrowałam pierniczki, wszywałam koraliki a także posłuchałam o biżuterii w filmie i o fotografii produktowej.



Na koniec Galeria Drewniana zrobiła nam niespodziankę i otrzymałyśmy nasze zdjęcie (zostało zrobione w trakcie Zjazdu) w formie podstawki pod telefon, ale ja będę używać jako ramki:) żal mi zasłaniać te wszystkie uśmiechnięte buzie!:)

Dziękuję za wszystkie warsztaty i niepowtarzalną atmosferę!





2 komentarze:

  1. Widzę, że takie spotkanie naładowało Cię masą pozytywnej energii - super! Tak właśnie powinno być! :)

    OdpowiedzUsuń