piątek, 1 lipca 2016

Twórcze Inspiracje Nr 2-3/2016


Dziś po raz pierwszy na moim blogu recenzja!:)
Otóż na początku tygodnia odebrałam z poczty przesyłkę,
 a w środku egzemplarz  Twórczych Inspiracji! 
Jakiś czas temu na facebookowym funpagu gazety ogłoszono nabór recenzentek,
 zgłosiłam się i zostałam wybrana!


Na pierwszy rzut oka zauroczył mnie naszyjnik - oczywiście jakżeby mogłoby być inaczej;p
Gdybym miała w domu odpowiedni materiał, od razu usiadłabym do szycia, naszyjnik wydaje się być zwiewny, lekki i świetnie komponuje się do letnich stylizacji. Tutorial jest napisany jasno i przejrzyście, widać, że Małgorzata Stec - Adamus świetnie się przygotowała!



Dwumiesięcznik zawiera dwa kursy na torby z wykorzystaniem upcyklingu i haftu wstążeczkowego.  Uwielbiam torebki, ale gdybym zajęła się jeszcze szyciem torebek... (w końcu trzeba także wspierać innych rękodzielników;D ) pozostawiam to innym koleżankom

Na łamach gazetki znajdziecie fajny konkurs z nagrodami. Ponieważ ja lepiej czuje się w tworzeniu biżuterii, namówiłam moją Ciocię, która cudnie szydełkuje aby wzięła udział:)
 Za nią i za Was trzymam kciuki!

Szydełkowe gobeliny - torby idealne na spacer, wycieczkę! Tutorial na etui dzięki kolorowej włóczce dobrze obrazuje kolejne etapy postępowania z robótką.

Patchworkowy pled i poduszka krok po kroku wydaje się  fajnym i prostym kursem.  Pani Ewa Wilczak opisuje wszystko starannie i ze szczegółami, pozostaje tylko zabrać się do pracy!

Zaproszenie wykonane techniką quillingu emanuje świeżością i kojarzy mi się z wiosną, myślę, że to świetna opcja dla osób biorących ślub na dworze, (nad jeziorem, w dworku, bądź innym urokliwym miejscu)  zaproszonym gościom od razu skojarzy się takie zaproszenie z romantyczną atmosferą.
Projekt Pani Kasi Wojtasik jest misternie wykonany, na pewno wymaga sporo cierpliwości!

Amigurumi - szydełkowe maskotki, które każde dziecko z chęcią przytuli:) W kursie spodobał mi się wstęp w którym opisane mamy podstawowe ściegi i objaśnienia do poszczególnych etapów pracy, bo nie dla każdego szydełko jest oczywiste:)


Puncetto - dopisuję do listy rzeczy, które muszę spróbować! Wiecie, że ta technika pochodzi z północnych Włoch nieopodal granicy ze Szwajcarią? Na dodatek wystarczy igła i nitka! To chyba każdy ma w domu:) Projekt w fajnych klasycznych kolorach.

Beading! Lubię to! Tutorial cubic ciekawy, posiada zdjęcia jak i schematy co bardzo ułatwia pracę. Spodobał mi się kolorowy wzór do ściegu peyote, myślę, że się skuszę i pochwalę wkrótce efektami:)

Metryczka z sówką mnie urzekła! Super pomysł na prezent! Moja córcia otrzymała ręcznie wykonaną haftem krzyżykowym metryczkę, która pięknie zdobi nam pokój. Polecam.


Duży plus dla gazetki za możliwość wpięcia do segregatora:)
To chyba byłoby wszystko:)
Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz