poniedziałek, 5 września 2016

Twórcze Inspiracje Nr 4-5/2016


Bardzo się ucieszyłam widząc Twórcze Inspiracje w skrzynce:)


Byłam ciekawa co w tym numerze mnie zaskoczy, zaczęłam pochłaniać pierwszy artykuł pod tytułem: "Odnów się! - czyli dlaczego twórczość odmładza?" To był strzał w dziesiątkę a nawet znalazłam idealny opis stanu, który przeżywam w trakcie tworzenia, pozwolicie, że Wam zacytuje: 


"Twórczość wprowadza nas też w stan zbliżony do medytacji, pozwala na chwilę być dokładnie tu i teraz, "wyjść z głowy" i myślenia, zanurzyć się w działanie. Niektórzy doświadczają swego transu, czując, że są poza czasem i miejscem."

Tak właśnie się czuje, kiedy tworzę, nic innego do mnie nie dociera, no chyba, że moja córcia się przebudzi i woła, wtedy rzucam wszystko i lecę ją przytullić:)


Krzesełko jak nowe i Kudłata poduszka
to dwa świetne tutoriale, które warto zrealizować na krzesła w zbliżającym się czasie, bo niestety za oknem powoli jesień i chętnie w cieplejszej odsłonie usiądzie się na tarasie w towarzystwie cieplej herbaty i uszytej przez nas poduszki:)


Pokrowiec na chustecznik
Miałam ochotę go zjeść! Szczerze?  Naprawdę można pomylić ze smakołykiem;D Napisana instrukcja jest przejrzysta a chustecznik pięknie ozdobi nasz stół na co dzień a także przy każdej uroczystości.


 Plecak z dżinsów
Pisałam Wam ostatnio, że muszę odkurzyć maszynę, niestety inne projekty mnie pochłaniają i musiałabym zamówić jakiś "czasostoper":) Za duże dżinsy w szafie leżą, wprost idealne byłyby na taki wypasiony plecak.

Kocyk w jodełkę
Niestety druty to nie moja "działka". Kocyk jest piękny i milusi, od razu pomyślałam o moim malutkim siostrzeńcu, który parę dni temu przyszedł na świat. Najpiękniejsze prezenty to właśnie te wykonane przez Was same, w które wkłada się własne serce.


Wzory na gobeliny
Fajne, myślę, że można by je także przekształcić na wzory bransoletkowe??:)


Pachnąca lawenda
Uwielbiam te kwiaty, mam kilka posadzonych przed domem. Haft wstążeczkowy nadaje specyficzny klimat naszej pracy. W gazecie znajdziecie gotowy schemat, który od razu można przenieść na tkaninę. Kurs napisany przejrzyście, zachęcający do stworzenia swojego dzieła.


Kolorowe szaleństwo
To jest bluzka dla mnie! Lubię kolory, taka koszulka daje moc!:)


Dżins zawsze modny
Oj tak! Chyba zawsze będzie nam towarzyszyć a w formie bransoletki? Ciekawy pomysł, a praktycznie wszystko czego potrzebujesz masz w domu.

Bursztyny naturalne piękno
Minerał piękny i taki nasz bałtycki:) Artykuł przypomniał mi o bursztynach, które podarowała mi Babcia, chyba nadszedł na nie czas! Tak sobie pomyślałam jakby wykorzystać je do sutaszu...

Bransoletki wirujący błysk
Bransoletki popularne, raczej nie wychodzące z mody, ale najbardziej mnie urzekło zapięcie z wklejonym haftem krzyżykowym pod kaboszon, to naprawdę świetny pomysł na biżuterię dla wielbicieli haftu krzyżykowego i nie tylko:) Autorka tutorialu pokazuje także drugie zastosowanie dla schematów haftu - zakładek książkowych a także serwetek. Cztery strony naprawdę fajnych wzorów!

Na straganie
Wzorki dla milusińskich
Metryczka z zajączkiem
To świetne wzory na haft krzyżykowy w szerokim zastosowaniu, idealne na prezent lub ozdoby własnego domu, pozostaje tylko zabrać się do pracy!

To byloby wszystko na dziś!
Koniecznie daj znać w komentarzu, że tu byłaś/eś i co myślisz:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz