niedziela, 10 stycznia 2016

Z 2015r.


Grudzień był dla mnie bardzo pracowity, 
między innymi zagrałam 24 świąteczne koncerty dla dzieci w szkołach podstawowych i przedszkolach w zachodniej części wielkopolski a nawet w lubuskim;] 
Poznałam przy okazji fajnych ludzi z którymi prowadziliśmy audycje:)
Gram na gitarze od siódmego roku życia, muzyka jest moją drugą miłością i najlepszą przyjaciółką. Kiedy siadam do sutaszu (zazwyczaj w nocy) zawsze włączam płytę czy radio, 
zaparzam herbatę lub kawę i szyję:) otwiera się wtedy mój magiczny świat, 
chyba rzadko co do mnie dociera, jedynym wyjątkiem jest moja kochana córcia, jeśli się przebudzi pędzę ją utulić.

Dziś kilka prac, których nie zdążyłam Wam pokazać w grudniu:)




Przygotowałam, także dwa tutoriale, ale o tym w następnych postach:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz